YouTube Türkiye’de yakın zamanda faaliyete geçireceği reklam uygulamaları ile, marka bilinirliğini, tanınırlık elde etmeyi,farkındalık yaratmayı planlayan ürün hizmet içerikleriklerine geniş bir yelpaze olacakmış gibi görünüyor.
YouTube rezervasyon reklamları içerik reklamları ve diğer uygulamalar ile hizmetlerini reklam anlamında çeşitlendiriyor.
Kanal oluşturularak içeriklerinizi videolarınız ile hedef kitlenize abonelerinize ulaşacaksınız.
Peki bu uygulama diğer mecraları nasıl etkileyecek,düşündüğünüzde Tv reklamları Reyting ölçümlerine dayalı kurgulandığını düşünürsek, bu ölçümlerin ne kadar net rakamlar ile analiz edildiği sorusunu da getirmiyor değil aklımıza, Ülke nüfusunun çok düşük bir oranına dayanarak tüm kitleyi yorumlamak sağlıklı veri yönetimi yapmayıda imkansız kılmıyormu ?
Bu kadar sorular ile dolu bir sitemin içinde YouTube reklamları anliz edilir ve raporlanır olabildiğinde tv nin ne kadar önünde olacağının sinyallaride veriliyor gibi…
Sosyal mecralara bakıldığında ilk etkileşim bu kanallar üzerinden yürütülerek bir çok iş veya hizmet üretim modeli belirlemiyor mu ? Yada sosyal mecraların etkisine bakılarak değişiklikler uygulanmıyormu ?
YouTube Reklam yerleşimleri kullanılarak yapılacak çalışmalar marka bilinirliğinizi farkındalık yaratmak için satışa dönüştürmek için en etkili ve en ekonomik yol olarak gözlemlenmekte.