Sayfalar
Reklamlar
Sponsorlu Haberler
Platform
- İstatistikler Panonuzdan yeşil renkli ?Etki alanınız İçin İstatistikler? düğmesine tıklayın.
- Metin kutusuna etki alanı adresinizi yazın ve onu ilişkilendireceğiniz kullanıcıyı, Sayfa veya Uygulama hesabını seçin.
Not: Tek bir kullanıcıya erişim vermeniz gerekiyorsa, ?kullanıcı kimliğini? seçin. Birden fazla kullanıcıya erişim vermeniz gerekiyorsa bir Facebook Sayfası veya Uygulama oluşturup onu seçmelisiniz. Sayfanın veya Uygulamanın tüm yöneticilerinin site için İstatistiklere erişimi olacaktır ve Sayfa veya Uygulama yöneticiliği kaldırılan kullanıcının site İstatistiklerine erişimi de iptal olacaktır. - Pencerede verilen meta etiketi kopyalayın ve İnternet sayfanızın köküne ekleyin. İnternet sitesi sahipleri, etki alanının kök web sayfası <head> kısmına bir doğrulama meta etiketi eklemelidir. Siteniz alt etki alanları kullanıyorsa, her bir alt etki alanının kök dosyasını ayrı ayrı üzerinize almalısınız.
- Son olarak ?Etki Alanını Denetle?ye tıklayın. İşaretledikten sonra, adınıza kayıtlı etki alanı ?etki alanları? kısmının altındaki sol gezinti çubuğunda görünecektir.
Facebook Reklamları?nı http://www.facebook.com/ads/create adresinden oluşturabilirsiniz. Hangi nedenle olursa olsun birden fazla hesap kullanmak Facebook Kullanım Koşulları?nı ihlal ettiğinden kişisel bir hesabınız varsa, reklamı bu hesabı kullanarak oluşturmanız gerekir.
Reklam oluşturmaya yönelik ayrıntılı ve adım adım bilgiler için, İşletmeler için Facebooksayfamızın reklamlar bölümünü ziyaret edin.
Instagram reklamları görsel ilhamın merkezinde, cesur ve akıcı bir formatta gösterilir.
Hikayenizi sade, basit ve göz alıcı bir tuvalde anlatın. Fotoğraflar kare veya yatay formatta olabilir.
Fotoğraf reklamlarının sürükleyici görsel kalitesini görüntü, ses ve hareketin gücüyle birlikte elde edin. Üstelik artık 60 saniyeye kadar olan videoları yatay veya kare formatta paylaşabilirsiniz.
İnsanların parmaklarını kaydırarak tek bir reklamda daha fazla fotoğraf veya video görebileceği yeni bir katman ekleyerek kampanyalarınıza derinlik katın.
Instagram Stories’de reklamlarla akış içeriğinizi tamamlayın. Her gün hikayeleri kullanan 300 milyonu aşkın hesapla bağlantı kurun.1Hikayelerde reklamlar ve teknik özellikleri hakkında daha fazla bilgi alın.
İlham vermekten eyleme teşvik etmeye kadar sizin için önemli olan işletme sonuçlarına ve müşterilere ulaşın.
İşletme, ürün, uygulama veya hizmetinizin bilinirliğini artırın.
-
Erişim
-
Erişim ve Sıklık
-
Marka Bilinirliği
-
Yerel Bilinirlik
Potansiyel müşterilerin ürün veya hizmetleriniz hakkında bilgi almasını sağlayın.
-
İnternet Sitesi Tıklamaları
-
Video Görüntülemeleri
-
Erişim ve Sıklık
Ürün satışlarını, mobil uygulama indirmelerini ve hatta mağazanızın ziyaretçi sayısını artırın.
-
İnternet Sitesi Dönüşümleri
-
Instagram’da Dinamik Reklamlar
-
Mobil Uygulama Yüklemeleri
-
Mobil Uygulamayla Etkileşim
Instagram, Facebook ile aynı güçlü reklam araçlarını kullanır. Bu sayede kampanyalarınızın kurulumunu, yayınını ve takibini tıpkı Facebook reklamlarında olduğu gibi gerçekleştirebilirsiniz. Facebook veya Instagram’da reklam yayınlama deneyiminiz yoksa, başlamak için şu adımları izleyin.
Reklam yayınlamak için bir Facebook Sayfanızın olması ve Instagram’da ücretsiz bir İşletme Profili oluşturmanız gerekir. Henüz yapmadıysanız, bir Sayfa oluşturun.
Reklam Yöneticisi‘nde reklam verme amacınızı, hedef kitlenizi ve reklam formatınızı seçin.
Reklamlarınızın yayınlanma süresine ve harcamak istediğiniz bütçeye karar verin.
Reklamlarınız hazır olduğuna göre artık yayınlayabilirsiniz. Reklamlarınız onaylanıp yayına geçmeye hazır olduğunda bildirim alırsınız.
Dört yöntemden birini kullanarak Instagram’da reklam satın alabilir, yayınlayabilir ve takip edebilirsiniz.
Reklam yayınlamanın en kolay yolu, Instagram’da paylaştığınız gönderilerin tanıtımını yapmaktır. Tanıtımını yapmak istediğiniz gönderiyi seçtikten sonra uygulamada tanıtımı yapılan gönderinizi kaç kişinin gördüğünü ve gönderiyle kaç kişinin etkileşimde bulunduğunu takip edin.
Reklam Yöneticisi, Facebook ile aynı güçlü reklam araçlarını kullanır. Tüm Instagram kampanyalarınızı, reklam setlerinizi ve reklamlarınızı tek bir yerden oluşturabilir, değiştirebilir ve sonuçlarını görebilirsiniz. Reklam yöneticisi bilgisayarda ve mobilde kullanılabilir.
Zamanınız kısıtlıysa veya daha fazla yardıma ihtiyacınız varsa size reklam satın almaktan kreatifleri bulup yayınlamaya kadar her konuda yardımcı olacak bir Instagram Ortağı bulun. Tüm Ortaklarımız alanlarında uzmandır ve tarafımızca onaylanmıştır.
Hassas hedefleme seçeneklerimizi kullanarak erişmek istediğiniz hedef kitleye erişin.
İnsanları eyaletler, iller, şehirler veya ülkeler gibi belirli konumlara göre hedefleyin.
Yaş, cinsiyet ve diller gibi bilgilere dayalı olarak hedef kitlenizi daraltın.
İnsanlara kullandıkları uygulamalar, tıkladıkları reklamlar ve takip ettikleri hesaplar gibi ilgi alanlarına göre erişin.
Hedef kitlenizi Instagram’da, Facebook’ta ve diğer yerlerde gerçekleştirdikleri hareketlere göre tanımlayın.
Tanıdığınız müşterilere e-posta adresleri veya telefon numaraları üzerinden erişin ve reklam yayınlayın.
Mevcut müşterilerinize benzeyen yeni kişiler bulun.
Konum, demografik bilgiler ve ilgi alanları gibi çeşitli sinyalleri kullanarak işletmenizle ilgilenebilecek bir hedef kitleyi hızla oluşturmanıza yardımcı oluyoruz.
Belirli reklam ürünleri, işletmelerin bu ürünleri nasıl kullandığı ve sizin nasıl kullanmaya başlayabileceğiniz hakkında daha fazla bilgi alın.
Mobil videoların Instagram’da her ay reklam veren işletmelerin oluşturduğu bir topluluğun büyümesine nasıl yardımcı olduğunu ve markaların insanlarla bağlantı kurma yollarını nasıl dönüştürdüğünü öğrenin.
Whether your audience is ice cream lovers in Southern California, cattle ranchers in South America, or car enthusiasts around the world, audience targeting helps you show your ads to the people you care about most.
Businesses are seeing results with video on Instagram. Over the last six months, the time people spent watching video on Instagram increased by more than 40%.